Blogia
mosicayparolas

CURSOS DE LENGUA ARAGONESA

CURSOS DE LENGUA ARAGONESA

Empieza el curso escolar y tambien las tres asociaciones aragonesas que divulgan el aragones o la lengua aragonesa, tambien se ponen las pilas.

¿quieres hacer algun curso de lengua aragonesa?

Aqui te dejo la informacion:

Escomenzipia lo nuebo curso escolano. As tres asoziazions que bin’ha en Aragon mas importans continan treballando ta espardir a luenga y ra cultura aragonesa, asinas que corre a escape y grita-les.

Asti en tiens as adressas:

Cursos d’Aragonés ta adultos 2006/2007

Dibersas asoziazions organizan cursos d’Aragonés d’agüerro d’o 2006 a primabera d’o 2007:

-Asoziazión Cultural Nogará (cursos en Zaragoza):
75 oras, d’otubre a mayo, rans d’iniziazión y afundamiento, matricula dica o 31 d’otubre. Tamién se fan altros cursez y tallers (por exemplo un curset ta familias en o colechio La Salle-Montemolín).
C/. Gavín, 6, baxo. 50001 Zaragoza
Tel.: 976 390708
asoziazion@nogara-religada.org
http://www.nogara-religada.org

-Consello d’a Fabla Aragonesa (cursos en Uesca, Biscarrués, Almudébar, Alerre y Torres del Monte):
50 oras, d’otubre a marzo, rans d’iniziazión y afundamiento, matricula dica finals de setiembre.
Abda. d’os Danzantes, 34, baxo. 22005 Uesca
Tel.: 974 231513
cfa@consello.org
http://www.consello.org

-Ligallo de Fablans de l’Aragonés:
Coso, 112, prinzipal cucha. 50001 Zaragoza
Tel.: 976 231299
fablans@fablans.org
http://www.fablans.org

Fuente:
http://www.charrando.com/achenda.php

Vota el articulo – Bota l’articlo

3 comentarios

JV -

Saludos, jubilado.
No creo que se te de mal la lengua, todo es ponerse.
Yo se de gente jubilada que se ha puesto a aprender la fabla (lengua aragonesa) y otros se han puesto a estudiar cursos para educacion de adultos y no se han trabado, claro que si llego a tu edad tendre que ver si yo estare estudiando o no, pero aun falta para eso.
Saludos

unjubilado -

Si a mi edad tengo que escomenzipiar, con lo mal que se me da la lengua, igual se me traba. Lo siento mesache para otra vez
Saludos