Blogia
mosicayparolas

RADIO SELE

RADIO SELE

RADIO SELE, una endrezera, una ideya y un exemplo que cal empezipiar y continar pende de ro puesto an i trobes y a luenga que emplegues, asti en ARAGON en do l’aragones en tien un esdebenidero chicorron cal fer lo camin toz chuntos, mas que mas dezaga de ixe II congreso de l’aragones lo pasato mes de chulio.

RADIO SELE, un camino, una idea y un ejemplo a seguir para todos aquellos territorios que tenemos lenguas minoritarias, como aqui en ARAGON, donde la lengua aragonesa va muy muy muy despacio.

MOSICA Y PAROLAS - en o mes benien tornamos ta las ondas -

Testo sacato de ra paxina de RADIO SELE:
http://www.radiosele.net

ASTURIANU


Hestoria


Radio Sele ye la radio d’Asturies pionera n’emisión en llingua asturiana. Los primeros programes entamaron a emitise en febreru de 1986, realizando la emisión dafechu n’asturianu. Anguaño tenemos difícil retu: la plena normalización de la llingua. L’enfotu, trabayu y procuru polo que consideramos un drechu fundamental de les persones son los sofitos que nos guiaron tou esti tiempu nesta xera.

Munches fueron les persones que pasaron pelos estudios de Radio Sele, abondos los momentos prestosos y asgaya los oyentes que se comunicaron con nós. Pasu ente pasu, Radio Sele foi medrando como radio llibre hasta algamar nel añu 1999 la llicencia comercial que va permitir afrontar esti retu d’un mou más profesional y satisfactoriu.

La nuesa emisora aporta a les principales ciudaes d’Asturies, como son Uviéu, Xixón, Avilés, La Pola (Siero), Mieres, Llangréu, ...con una población total d’unes 800.000 persones.

La dignidá, autoestima y reafirmación de les señes d’identidá de los pueblos son la garantía de la pluralidá y respetu universales. Poro, Radio Sele creye qu’a Asturies prúye-y una radio que fale la so llingua pa garantizar estos drechos universales y fundamentales y por ser, amás, el principal valor de la cultura d’un país.


CASTELLANO

Radio Sele es la radio de Asturies pionera en la emisión en lengua asturiana. Nuestros primeros programas, iniciados en febrero del año 1986 y realizando la programación íntegramente en asturiano, fueron el principio del camino hacia un difícil eto: la plena normalización de la lengua asturiana. El deseo, el trabajo y el interés por lo que consideramos un derecho fundamental de las personas, son los cimientos que nos han empujado durante todo este tiempo en esta labor.

Muchas fueron las personas que han pasado por los estudios de Radio Sele, numerosos los momentos inolvidables e incontables los oyentes que se han comunicado con nosotros. Poco a poco, Radio Sele ha ido creciendo como radio libre hasta lograr en el año 1999 la licencia comercial que nos permitirá afrontar este reto de un modo más profesional y satisfactorio.

El alcance de nuestra emisora nos permite llegar a las principales ciudades de Asturies, como son Uviéu, Xixón, Avilés, La Pola (Siero), Llangréu, Mieres, ... con una población total próxima a las 800.000 personas.

La dignidad, autoestima y reafirmación de las señas de identidad de los pueblos son la garantía de la pluralidad y respeto universales. Por eso, Radio Sele quiere dar a conocer y manifestar que a Asturies le urge una radio que hable su lengua para garantizar estos derechos universales y fundamentales, y por ser, además, el principal valor de la cultura de un país.

0 comentarios