Blogia
mosicayparolas

OMENACHES ARREDOL DE A LUENGA ARAGONESA

Dimpues de belunos diyas estando capuziando en ixas menas de la bida nos amanamos por asti y os dexamos ista imbitazion que nos han feito dende Ligallo de Fablans de L'Aragones de Zaragoza.

10 enos. Omenaches Arredol de a Luenga Aragonesa, 2006.

Quiestas ligalleras, quiestos ligallers:
O benién sabado diya 16 d'abiento en Lo Pallar d’Agustín, Echo, a las 18: 30 oras, Ligallo de Fablans de l'Aragonés zelebrazá os 10enos. Omenaches Arredol de la Luenga Aragonesa, adedicatos á presonas e istituzions destacatas en a esfensa, espardidura u desembolique de a luenga aragonesa.

Ista añada Ligallo de Fablans de L’Aragonés s’alchuntato á la initiatiba de o Conzello de Val d’Echo y l’Asoziazión Cultural Bisas de lo Bubordán, que presentan o zaguer libro de Rosario Ustáriz Borra, Miquetas de l’alma.

Rosario Ustáriz Borra ye ya una escritora veterana que escribe en cheso, modalidá de l’alragonés fablato en la bal d’Echo. Ye en ista, a suya luenga materna, en a que esprisa os suyos sentimientos umanos y relichiosos, con un buen lumero de emotibas poesías publicatas en rebistas y libros.

A calidá de os suyos treballos ya li ha balido barios premios, dentre os que en destaca o Onso de Oro en a primera y segunda edizión de o Zertamen Literario “Val d’Echo” y recullitas en as correspondiens publicazions (“Remerando a Pedro que s’en fue chugando”, 1982; “Navidá”, 1983). En 1994 torna á ganar o Onso de Oro en poesía chesa con a obra “A una Rosa mía”.
Por a resta, o suyo compromís con a cultura chesa y as suyas cualidaz umanas fan de Rosario Ustáriz una muller muito quiesta en toda la redotata, habiendo estato cantidata a lo premio Jacetanos de año bella bez.

Por tot isto, Ligallo de Fablans de L’Aragonés s’alchunta á ista presentazión, que contará con a presenzia de José María Enguita, profesor de a Unibersidá de Zaragoza y reputato lingüista, asinas como de Pepe Lera, inbestigador, escritor y miembro de o Grupo Folclorico Val d’Echo.


Soz toz/das imbitatos, tos asperamos. Un fortal abrazo.


Feliciano Martínez Tur.
Presidén de Fablans-Zaragoza.

0 comentarios