Blogia
mosicayparolas

II FESTIVAL DE RESISTENCIA CONTRA LA MINA DE BOROBIA -LA CRONICA-

Crónica del II Festival de resistencia contra la mina de Borobia

Un año más, el valle del Manubles vuelve a dar ejemplo de unidad frente al atentado ecológico y social que supone la mina de magnesitas de Borobia.

En esta segunda edición, el empeño de los jóvenes de Villalengua ha conseguido que cerca de un millar de personas participaran en las actividades que, a lo largo del pasado jueves 20 de Marzo, organizó la asociación cultural "Las Carcamas" de dicha localidad.

El pueblo amanecía con pancartas contra la mina que daban la bienvenida a los primeros acampados, venidos principalmente desde Zaragoza y Calatayud, aunque también los hubo de diferentes puntos del estado como Madrid, Tenerife o Girona.

La jornada comenzaba con una concurrida e interesantísima exposición en el Ayuntamiento sobre flora y fauna de la comarca, a cargo de Ecologistas en Acción - Calatayud. Por la tarde la cita fué la proyección sobre pueblos amanezados con "Quiero vivir aquí", documental que relata la amenaza que sufren los vecinos de Artieda ante el recrecimiento del pantano de Yesa.

Mientras los jóvenes del pueblo organizaban la cena en el pabellón para los asistentes, comenzaba el incesante goteo de gente de los pueblos vecinos y se sucedían las conversaciones sobre la mina y el futuro. No es necesario nombrar a nadie, todos los pueblos somos uno.

Bajo una gran pancarta con el lema del festival "Manubles no rebla. No a la mina de Borobia" los grupos Deficienzia Radiaktiva, Trastienda RC, Matazía y Chicharrica ponían el broche musical ante un abarrotado pabellón, con sus acordes y consignas contra la mina, al intenso día de resistencia que se vivió en Villalengua, en el valle del Manubles.

... y tras el frío de la noche apareció el sol, con cuyo calor se despedía el festival en la zona de acampada con una comida popular.

http://www.youtube.com/watch?v=moN3lhXJgq8

Manubles no rebla. No a la mina de Borobia.

Si tienes fotos, videos o algo que contarnos... manubles2007@gmail.com


________________________________________________________________________


Cronica d'o II Festibal de resistenzia contra la mina de Borobia

Un añada más, a bal d'o Manubles torna a dar exemplo d'unidat frén a la esferra ecolochica y sozial que suposa la mina de magnesitas de Borobia.

En ista segunda edizión, a rasmia d'os chobens de Billaluenga ha feito que alto u baxo una milenta personas partiziparan en as actibidaz que, mientres o pasau chuebes 20 de Marzo, organizó l'asoziazión cultural "Las Carcamas" de dito lugar.

O lugar amanixeba con pancartas contra la mina que daban a biemplegada a os primers acampaus, benius más que más dende Zaragoza y Calatayut, encara que tamién en abió d'esferens puntos de l'estau como Madrit, Tenerife u Chirona.
A chornada prenzipiaba con una interesantisma exposizión en o Conzello sobre flora y fauna d'a comarca, parada por Ecolochistas en Aizión - Calatayut. De tardis a trobada estió en a procheczión sobre lugars menazaus con "Quiero vivir aquí", documental que rezenta la menaza que biben os bezins d'Artieda debán d'o recreximiento de l'entibo de Yesa.

Mientres os chobens d'o lugar paraban a zena en o pabellón t'os asistens, prenzipiaba o contino plegar de chen d'os lugars bezins y se bi segundiaban as charradas sobre a mina y l'esbenidero. No cal nombrar a dengún, toz os lugars somos uno.

Baxo una gran pancarta con o lema d'o festibal "Manubles no rebla. No a la mina de Borobia" as collas Deficienzia Radiaktiva, Trastienda RC, Matazía y Chicharrica meteban a fin mosical debán d'un pabellón a rebutir, con os suyos acordes y chilos contra la mina, a l'intenso diya de resistenzia que se bibió en Billaluenga, en a bal d'o Manubles.

... y dimpués d'a fredor d'a nuei amanixió lo sol, con cuala calor se despediba o festibal en a demba d'acampada con una comida popular.

http://www.youtube.com/watch?v=moN3lhXJgq8

Manubles no rebla. No a la mina de Borobia.

Si tiens fotos, bideos u bella cosa que dezir-nos... manubles2007@gmail.com

Visita:
http://www.myspace.com/mosicayparolas

Technorati Profile

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres
¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

0 comentarios

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres