Blogia
mosicayparolas

NOGARA EN LA PLAZA ESPAÑA

NOGARA EN LA PLAZA ESPAÑA

EN LUENGA ARAGONESA:

Dende Charrando nos nimbian un correyo que i charra de lo prosimo auto que ban a fer dende la asoziazion NOGARA y emos bisitado a suya pachina web http://nogara-religada.org/y leyemos ista notizia:

A "A.C. Nogará- religada" meterá iste sabado 10 de marzo una mesa informatiba con contenidos sobre a luenga aragonesa en a Plaza España de Zaragoza (chunto a escaleras de a D.P.Z.).

A durazión de ista será de 11:30 a 13:30 oras.

Ista bez no se meterá chicolate ni birolla ta ebitar problemas, nos limitaremos a meter a mesa con a informazion y os panfletos de l´asoziazión (asinas lo emos demandau a o conzello de Zaragoza).

ASPERAMOS A COLABORAZIÓN DE AS/OS NOGARERS/AS, asinas como a compañía de cualisquier aragonesofablán que quiera amanase-ie.

EN LENGUA CASTELLANA U ESPAÑOL:

Por medio de la pagina Charrando http://www.charrando.com/ nos informan del acto cultural que la Asociacion Nogara van a realizar mañana sabado en la plaza de españa de Zaragoza, y en su pagina web http://nogara-religada.org/
podemos leer lo siguiente:


A "A.C. Nogará- religada" colocara el sabado 10 de marzo una mesa informativa sobre la lengua aragonesa en la Plaza España de Zaragoza, al lado de las escaleras de la DPZ.

La duracion del acto será de 11:30 a 13:30 horas.

Esta vez no se invitara a chocolate, ni almuerzo para evitar problemas, nos limitaremos a colocar la mesa con la informacion y los panfletos de la asociación (de esta forma se lo hemos pedido al ayuntamiento de Zaragoza).

ESPERAMOS LA COLABORACIÓN DE LAS/OS NOGARERS/AS, ademas de la compañía de cualquier aragonesofablán que quiera acercarse por alli.

0 comentarios